Saturday, November 9, 2013

Motivation

Jag hittade Bruce Springsteens nya singel igår och spelade den på repeat hela kvällen för att den var SÅ BRA. Det är en underbar låt (såklart när det är the Boss) och det känns som att den är skriven till mig för att ta mig igenom den här svåra tiden. Musik är en sorts terapi för mig och det är så skönt när man hittar låtar som "talar" till en. Jag ska lyssna på den här när livet känns mörkt och jag behöver lite motivation. 

I found Bruce Springsteen's new single yesterday and played it on repeat the whole night because it was SO GOOD. It's a wonderful song (of course since it is the Boss) and it feels like it is written to me to get through these hard times. Music is a sorts of therapy to me and it feels so good when finding songs that "speaks" to me. I'll listen to this one when life feels dark and I need some motivation.



No comments:

Post a Comment