Tuesday, November 19, 2013

Getting there

Det kommer ta tid. Att kunna vara glad igen. Såklart kan jag vara glad, men det är en annan sorts glad än innan. Det krävs mer för mig att känna mig glad, känna mig glad på riktigt. Jag behöver mycket mer (kvalitet, inte kvantitet) för att uppnå den känslan nuförtiden, men när jag väl får den är den mer genuin än den någonsin varit. Jag uppskattar saker på ett helt annat sätt. Jag tror jag tycker om det så här. Det nya glada. Låter detta det minsta vettigt?

It will take time. To be able to be happy again. Of course I can be happy, but it is another kind of happy than before. It takes more for me to feel happy, to feel happy for real. I need a lot more (quality, not quantity) to achieve this feeling nowadays, but when I do get it, it is more genuine than it has ever been before. I appreciate things in a completely other way. I think I like it this way. The new happy. Does this make any sense?



No comments:

Post a Comment