Tuesday, September 24, 2013

Pappa 60 år / Dad's 60th

Grattis på födelsedan älskade far! 
Idag fyller du, min underbara unga pappa, 60 år, och jag är så glad att jag får fira den tillsammans med dig och inte bara säga grattis via ett samtal från Innsbruck. Älskade pappa, du betyder så mycket för mig. Tack för allt du gjort under hela mitt liv, för att du är den du är och gjort mig till den jag är. Du är min idol och jag älskar dig så det gör ont. 

Puss o Klapp o Kram
Dottern


Happy birthday my beloved father!
Today you, my wonderful young dad, are turning 60, and I am so happy to be able to celebrate it together with you and not only saying happy birthday via a phone call from Innsbruck. Dear dad, you mean so much to me. Thanks for everything you've done my whole life, for being who you are and for making me the person I am. You are my idol and I love you so much it hurts.

Kisses and hugs
The Daughter





 







No comments:

Post a Comment