Thursday, September 12, 2013

Dear Emma

Älskade Emma
Älskade Emma, idag är det tre månader sen du var tvungen att lämna oss. Mitt lilla lejon, min lilla kämpe. Jag saknar dig ofantligt mycket och undrar över vem du skulle blivit och hur du skulle sett ut. Du fick mitt hjärta att växa, och lämnade en plats i det som för alltid kommer vara din. En plats fylld med sorg över det som inte blev, men också med de fina minnen som vi hann skapa under den tid vi fick tillsammans. Älskade Emma, mina ord kan inte beskriva alla de känslor jag har för dig, du är det bästa som har hänt mig.

Puss o klapp o kram,
Mamma


Dear Emma, today it's three months since you had to leave us. My little lion, my little fighter. I miss you immensely and I wonder who you would have been and what you would have looked like. You made my heart grow, and left a place in it that will forever be yours. A place filled with grief over what never was, but also with the beautiful memories we created during our time together. Dear Emma,  my words can't describe all the feelings I have for you, you are the best thing that has ever happened to me.

Kisses and hugs,
Mom

No comments:

Post a Comment