Friday, January 3, 2014

HAPPY New Year

GOTT Nytt År
Aldrig har väl ett nytt år betytt så mycket för mig. Som jag har längtat efter 2013 att vara över. Första halvan av året var jag som lyckligast i mitt liv, men andra halvan har kantats av så mycket dåliga nyheter att det kändes så oerhört lättande att fira in det nya året. Nyårsafton var helt oplanerat tills dagen innan, men blev en jättemysig liten tillställning med underbart god mat och finaste vännerna. Jag hade inte velat ha det på något annat sätt. Samtidigt som jag kände mig väldigt lättad när tolvslaget kom och vi stod ute med champagne, tittade på raketerna och kramades, kunde jag inte undvika att sakna Emma lite extra, och önska att hon var där med oss. Men i det hela symboliserade tolvslaget lycka för mig, en ny början, nya hopp, en början på något bättre, på ett GOTT nytt år.

Never has a new year meant so much to me. I have longed so much for 2013 to be over. The first half of the year I was the happiest I've been in my life, but the second half was lined with so much bad news that it felt incredibly relieving to celebrate the new year. New years eve was completely unplanned until the day before, but it turned into a perfect little event with delicious food and the best of friends. I would not have wanted it any other way. At the same time as I felt very relieved when we were ringing in the new year standing outside with champagne, watching the fireworks and hugging, I also could not help but missing Emma a bit extra, and wishing she was there with us. But on the whole, the clock striking twelve symbolized happiness to me, a new start, new hopes, a beginning of something better, a HAPPY new year.


 





No comments:

Post a Comment