Sunday, March 23, 2014

From Home to Home


Då var jag på väg hem till Innsbruck igen. Två veckor har gått lika snabbt som det gör varje gång jag är hemma och det är som vanligt lite vemodigt att lämna Sverige och familjen. Det är svårt att ha sitt hjärta på två ställen, men jag är så nöjd med den här tiden. Jag hann med allt det som jag ville göra, vilket egentligen inte var mycket, men ändå allt. Ha mycket tid med min älskade mamma och pappa, umgås med bror, morföräldrar och andra nära och kära, läsa, vila, kramas, tänka, och inte tänka. Både min kropp och själ är redo för vardagen igen och nu ser jag fram emot att om tre timmar få kramas med någon som jag saknat väldigt mycket!



On my way back to Innsbruck again. Two weeks have gone by as fast as they do every time I am at home and as usual it’s with mixed feelings that I leave Sweden and my family. It is hard to have your heart in two places, but I am so pleased with the time that I’ve had. I managed to do everything that I wanted to do, which really wasn’t a lot, yet everything. To have a lot of time with my beloved mom and dad, hang out with my brother, grandparents and other dear ones, read, rest, hug, think, and not think. Both my body and soul are ready for everyday life again and now I am really looking forward to hug someone that I’ve missed a lot. Only three hours left!
 

No comments:

Post a Comment