Saturday, April 19, 2014

Happy Easter

Glad Påsk

Idag är det påskafton. som jag älskade den dagen när jag var liten. Det betydde alltid att vi skulle hem till min bästa kompis HELA kvällen lång och oftast med övernattning. Så roliga kvällar! Det här året blir det inget speciellt, förutom att njuta av att Matti är tillbaka från sin jobbresa. Jag vet inte ens hur påsk firas här nere. Jag önskar alla ändå en riktig glad påsk, även min lilla tjej.

Today it's Easter's eve (I guess this is not actually a name in English but I don't know what it's called). I used to love this day as a kid. It meant that we were going home my best friend all night long and usually including a sleep over. Such fun nights! This year we won't do anything special, except enjoying that Matti is back from his business trip. I actually don't even know how Easter is celebrated down here. I still wish everyone a really happy Easter, even my little girl.




No comments:

Post a Comment