Tuesday, October 15, 2013

15 October

Idag är det den 15 oktober, vilket, som jag tidigare skrivit, är en hågkommstens dag för missfall, fosterdöd och spädbarnsdöd. Lagom till den här dagen har jag lyckats skriva klart berättelsen om Emma. Det känns skönt att kunna dela med sig av en del av vår historia tillsammans och den betyder mycket för mig. Den går att hitta på menyn längst upp. Inte för att jag behöver en speciell dag att minnas Emma på, men idag tänker jag extra mycket på henne och även alla andra små änglar som fick lämna sina föräldrar för tidigt.


October 15th
Today is October 15th, which, as I already mentioned, is Pregnancy and Infant Loss Remembrance Day. Befittingly to this day, I have managed to finish the story of Emma. It feels good to be able to share parts of our story together and it means a lot to me. It can be found on the menu at the top of the page. Not that I need a special day to remember Emma, but today I think even more about her and also all the other little angels who had to leave their parents too soon.

No comments:

Post a Comment